21/10-13

Okej! Okej!
Jag fattar. Jag bara gnäller här. Men vad ska jag göra då?
 
Jag väntar på två paket.
Idag upptäckte jag att dem finns här i Norrköping. Jag blev sjukt glad och otroligt peppad. Har itne varit så glad på länge. Säger det till en vän som inte säger ett knyst. Skriver att hon ska vara glad för min skull, smått skämtsant ofc. "Varför skulle jag?"
Jag blev totalt mållös. För att jag är glad kanske? Men nej. Det går ju inte, för det är en docka i paketet.
Okej, jag flrstår henne att hon kanske också vill ha. Men jag får sällan paket och nu när jag äntligen mina två blir jag ju självklart glad. Men hon tänekr itne vara glad för min skull.
 
Det var den glödjen det. Känner likadant som för tre veckor sen. Ingenting om det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0