13/3-13

Så.. Jag hämtade min studentmössa idag. Tänkte lägga upp bild och skryta för klassen då jag var först med att hämta. Jag trodde att de skulle hämta nästa vecka, när alla är tillbaka från praktiken. Men jag gjorde det aldrig, ville inte att folk ska kalla mig saker. Även om andra skulle vara "cool" för att vara först.
Vid 14 hade tydligen sex av sju hämtat mössan. Alla ville väl ha den. Det märkliga är att jag egentligen inte ens ville ha mössan alls. 1200 för en mössa jag ska ha EN dag? För de pengarna kunde jag ha köpt kläder, ögon, skor, peruk eller möbler till min docka. Men nej "det är en gång i livet"och jag tröttnade på att höra det. De pengarna jag slösade en gång i livet (på mössan) får jag ju inte tillbaka.
Och eftersom jag inte ville ha den egentligen; varför i helvete valde jag den dyraste?! Jo, för den har lufthål. Men de lufthålen lär ju inte hjälpa ändå! Ibland förstår jag verkligen inte hur jag tänker. Jag menar, jag vill inte ens gå på studenten! Men eftersom folk vill komma så måste jag ju. Och så det jävla problemet med klänning! Åh med herregud! "Men du ska ju ha vit, det ska man ju, annars passar du ju inte."
Wait.. What? Skulle inte du sköta ditt så sköter jag mitt. Visst, jag ska väl ha en vit. Men jag är så otroligt kräsen att jag inte lär hitta någon i alla fall.. Suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0