7/1 -13

Chansen minskar. Hoppet är borta.
Hur ska det gå med Elis framtid som dataspelsutvecklare? Kära vänner, inte ens jag vet. Men jag hoppas att det löser sig.
 
----
 
Börja om på projektarbetet, känns inte lockande. Men det behövs verkligen. 700 ord om dagen. En bok.. This will be interesting..
Önska mig lycka till.
Rappoerten ska också skrivas. Nä, nu går jag och lägger mig!
 
En sak till. Jag ska börja gå och lägga mig samma tid varje dag, likaså gå upp. Lägga sig senast 23 och upp senast 08. Låter väl bra? Så när jag än somnar så SKA jag upp 08. Gawhd... Kommer bli jobbigt att vänja sig.
Ska tydligen ut och gå i en timme varje dag med. Vi får se hur allt går xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0