1/1 13

Jaha. Då var det första dagen på nya året. i alla fall i ungefär en timme till. Nyårsafton var inget speciellt.. Bara lite pang-pang som jag blev rädd för till och från.
Jag var hos min fästmö och glodde på film. Vi tjötade (pratade) som vanligt med. Av någon anledning kommer vi ofta in på djupa samtal. Jag älskar sådana. Inte för att jag vill riva upp saker som gjort någon ledsen eller så. Men det blir mer seriöst, och man lär sig alltid något nytt. Inte bara den man pratar med, utan sig själv också. Jag vet att jag flera gånger kommit på saker jag inte tänkt på förut.
Att umgås med Noah är bland det bästa jag vet. Alltid tryggt att vara med henne ♥
 
------
 
Har inte skrivit på länge. Men jag antar att jag inte haft något vettigt att berätta, det har jag väl inte nu heller.
Jag tror jag skriver bara för att skriva. Kanske borde jag skriva på novellen som jag håller på med? Äsch.. Jag borde sova snart. 
Ska på dejt med Noah imorgon och äta kinamat. MUMS! <3
 
 
--- 
 
 
Har en unik läsare då och då, har mina aningar om vem, det är. Men man kan aldrig vara säker! ^-^
Är hur som helst, vem det än är, glad att någon, förutom jag läser den xD
 
---
 
Nu ska jag utmana ödet och spela Flyff! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0