24/2-13

Sista dagen ingen skolan börjar. Sista kvällen innan det är dags att ta tag i allt.
Jag är stressad, otroligt stressad, och ändå har jag inte börjat. Jag antar att det är ett tecken på att jag inte är riktigt redo för att börja skolan igen. Men jag vill inte gå nästa termin helt själv. Jag tänker på planerna med min flickvän, men inget hör jag från hennes sida om hur det blir. Själv har jag inget sagt heller, så det är inte så att jag skyller på någon.
Klassen har praktik i tre veckor. Det gör mig också stressad eftersom jag inte tycker om att vara själv. Speciellt inte i skolan. Jag försöker tänka att det inte kommer bli hemskt, att det inte kommer vara länge. Men tre veckor är en rätt lång tid ändå.
 
Idrott men folk jag knappt känner, med folk jag aldrig pratar med. Ny lärare i idrott som inte känner till mina problem. Det här kommer suga. Är nervös. Kan inte tänka att det "blir som det blir och troligtvis bra" då min hjärna inte funkar så. Den har tänkt alltför negativt alltför länge. Det är lättare att tänka positivt om andra och deras situationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0