14 Augusti 2013

Just nu vet jag inte riktigt hur jag känner inför saker och ting. Drömde om vänner jag ska umgås med på lördag. I drömmen var de elaka, ignorerade mig och hur jag mådde. Mådde Inge vidare då jag glömt att ta medicin. Jag vet att det som hände i drömmen inte lär hända på riktigt, men jag oroar mig ändå! Jag tycker om mina vänner, men jag är rädd att förlora de få jag har. När jag är dryg eller sur kommer jag på mig själv men jag kan lika gärna ha gått för långt. Men vad ska jag göra?! Jag jobbar på att bli mer positiv och se saker på ett bättre sätt. Men jag är lite rädd för det ^^' Det är en förändring och det tycker jag inte om.

Borde försöka sova, men vill prata med någon om random saker. Men folk sover eller svarar segt, haha! Jag hoppas att folk har tråkigt imorgon och vill prata massa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0