9/12-12

Det är snart midnatt. Jag ska upp tidigt, det är måndag imorgon och det betyder skola. Men jag vet inte om jag ska åka. Åska i magen, magknip och illamåendet sitter i halsen. Jag har svårt att somna. Ändå är jag trött. 
 
Allt jag vill är att vara hemma varje dag. Ta det lugnt. Ta hand om mig. För det jag önskar mest är att få må bra. Jag vill känna glädje igen, känna orken igen. Jag vill kunna tänka "jag vill träffa mina vänner". Det är faktiskt få jag orkar och vill träffa. Jag tänker inte nämna några namn. Inte ens om folk frågar. 
 
Med det nämnt måste jag prata med mina lärare igen. Jag orkar inte skolan. Ändå går jag bara fyra dagar i skolan av fem. För mycket... Orkar inte... Jag får allt oftare panikångest och stannar hemma. Det är inte bra! Men jag missar inga prov. För sådana ska jag inte göra. 
För vissa låter det kanske "lyxigt" men det är ett rent helvete. Jag är mer stressad, mer orolig. Gaaah! Jag vet inte  vad jag ska göra!! 
 
Allt jag gör är fan att plugga. När internet tillåter vill säga.. Pluggar jag inte, så tänker jag på skiten! Fy fan vad jag bara vill gråta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0