16/12-12

Min hals.. Smått hes och hostar rätt mycket. Bara jag är frisk på torsdag! Hade tänkt att gå på julavslutningen trots att jag inte vill. Men ska byta till mig ett par fina ögon. Till en docka alltså x.x
Självklart vill jag vara frisk under jul med! Inge kul att ligga halvdöd medan mamma och min bror äter god mat! På tal om jul så borde jag ha köpt alla julklappar som ska köpas. Nästan nervös att jag missat! Måste dessutom skicka mina systrars julklapp snart. Det kommer kosta mycket och jag är så, så fattig! HAHAH!
 
Underbart.. Kommenterar bilder, får inget svar. Eller så kommenterar jag och får inga tillbaka >_< Vill med få beröm! xD Inte det att jag MÅSTE ha kommentarer. Men avundsjuk blir man ju! Oh well.. Får bli bättre och försöka lägga upp intressantare saker ;)
 
Hah.. Idag tänkte jag städa lite och fixa en låda i byrån till Jamille. Vi får se hur långt jag kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0