13/12-12

Går upp 5.15 för att ta en buss 6.35 för att ta mig till skolan. Det är lucia på morgonen. Det började inte förrän 8.30 ungefär. Det betyder att jag var i skolan ungefär en timme innan det började. Dessutom varade det i 10 minuter. Så onödigt..  Lucian sjöng inte ens! Oh well, efter det så var det en timme kvar tills lektionen skulle börja. Bara jag som tycker att skoldagen är onödig hittills? Men i alla fall, när lektionen börjar har klassen prov. Så jag får sitta där, läser lite i boken och håller på att somna.
Lunchen var okej, de kommande lektionerna var okej. Sen var det dags för EVK (elevvårdskonferens).
 
18 år och sjukskriven från skolan.
18 år och utbränd.
 
18 år och livet suger totalt. Okej, har världens underbaraste mamma och jag har världens underbaraste fästmö. Ja, jag har väl få vänner. Dem är också ganska bra.

Kommentarer
Postat av: Noah

Jag tänker på dig varje dag och vi kommer att ta oss igenom allt detta <3 Älskar dig.

Svar: Tillsammans är vi starka <3Älskar dig otroligt mycket!
Eli Korpi

2012-12-14 @ 15:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0